CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torek, 8. april 2008

fizka mhmmmmmmmmmmmm <3 <3 <3








groza, jutr pišemo fizko in skor noben od nas nima pojma.jst sploh ne vem za ka se pr tej snovi,ko jo zdej jemljemo gre.......=P
sicr pa se mi tut učit ne da .........jst sam na njega mislm...<3...pogrešam ga....sam ka ko me on ne bo nikdr opazu......k ma neki let več ko jst-sam tulk vlk pa spet ne (v srednjo šolo hodi=P)..........sej mi frendice rečejo da to ni važn.....sam če ga pa tak pogrešam, pa skor nikoool ga ne vidim...<3 RTM <3...

30 komentarji:

ninchiika pravi ...

haha brina
jst tt pogrešam
=P
sej bo, sej bo

fsm

by nina

_brina_ pravi ...

ja nina.boge smo<3

melika pravi ...

brina nisi edina k ni nč vedla...zdej je ka je...smo že pisali...

Majoo pravi ...

brinchy ne obupaj...jst upam na vse=P
čeprav bi lahk rekla da je nedosegljivo
fsm
mwa =*

_brina_ pravi ...

jst tut upam in bom vedno...=P
sam men se v mojem primeru ne zdi čist nedosegljivo...upanje umre zadnje :LOL)

Majoo pravi ...

ja...pa glasuj mi na anketi pa komentiri...

Tina pravi ...

če bo gdo dubu 5 bo "čudeš"

_brina_ pravi ...

ines bo itak 5 dubla, pa levakica tut;)

Sandra pravi ...

haaaaa več točk sm mela ko ines pa nejc xD

_brina_ pravi ...

jst tut.5 sem pisala, ka pa ti?
<3

Anonimni pravi ...

ej zaka sm jst najbolj sexi :(

Lucijan Levak pravi ...

alen nevem mogoč preveč treniraš breakdance al pa gimnastiko zajeb....brina ful kul slikce...

_brina_ pravi ...

ja alen, to boš mogu pa tiste vprašat ko so za tebe glasoval...<3
jst nisem, ker men je sexi nekdo drug;lol=

_brina_ pravi ...

tnx lucijan, tut ti maš fulll dobr blog...pa še kej dopiš<3

Levak33 pravi ...

ty..dj povej kdo je tvoj....

_brina_ pravi ...

nč ne bo lucijan

Anonimni pravi ...

fuj.komu je alen š. sexy? tist ma pa slab okus.

_brina_ pravi ...

teb je vse fuj.
nismo mi krivi če ti, "anonimni" nisi sam s sabo zadovoln/a.
pol pa ni treba še za vse druge rečt da so grdi...
itak pa, glavn da nas ne moti kakšni smo...ka si pa nekdo misl o nas, nas pa čist nč ne briga-sploh če so taki strahopetci ko ti in si sploh ne upajo povedat kdo so...mi vsaj nismo reve...........ni tak alen?

pa če te kej pr kom moti mu lahk osebno poveš?-ka te niso tega doma naučil?ja bogi revček...
pa fsm ne???!!

Sandra pravi ...

fora bi blo če bi gdo dau anketo kera punca iz 8.a je najbol sexy muahahaha XDD

Anonimni pravi ...

in ti miliš da bodo dali tebe?

_brina_ pravi ...

zaka pa ne?
sigurn sandra bulš zgleda kot ti...<3

_brina_ pravi ...

sicr jo pa lahk daš ti sandra...;)

Sandra pravi ...

Jah itak da bi me dal ;]]
Drugač se mi pa že kr dozdeva kdo si.. ena vlka p*čka! :D

Ma ne bom je dala js hahh xD

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Majoo pravi ...

ti si zmešan

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Majoo pravi ...

ok ni dvoma ti si out
res nimaš drugega dela
kak ti je ime?

_brina_ pravi ...

veš ka ti anonimni-zdej se pa jebi!

Sandra pravi ...

Ka je pa napisal/a? :D
haha eni so žalostniii ljudje, dada^^

_brina_ pravi ...

ti v šoli povem:)