CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torek, 15. april 2008

lucijanov B-day

...nina pozira...

lucijan-slavljenc

maja, jst, rok pa šetinc

jst pa maja

pil smo tt bandidos ice

18 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kao wnb ql. Bedni ste!

Anonimni pravi ...

dej se ti neki tu delaš.vemo gdo si k wanna be vemo gdo reče.btw

Majoo pravi ...

ja se strinjam.dej ne seri če je dala slikice iz b-daya je njen problem

Majoo pravi ...

se popravljam
če je to oboje ista oseba se jebi
Brina je gdo pač je in če maš kej proti njej ji povej v faco
slikce so pa čist FAJN =P

_brina_ pravi ...

ja maja, točn tak=P

Anonimni pravi ...

Nisem z vaše šole, vas pa zelo dobro poznam. =) Na živce mi gre le to, da se 12, 13 letniki delajo kul z alkoholom u roki.

Anonimni pravi ...

šetinac IZKLOPI usta

Anonimni pravi ...

POstveTi s etemu da buš ZRASTEL

_brina_ pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
_brina_ pravi ...

mi se nč kuuul ne delamo ker to smo tak in tak že brez alkohola.
če te pa kej mot pa ti ni treba mojga bloga brat!)

ninchiika pravi ...

ja to pa res.
se čist za tabo strinajm brina .
ka skos neki anonimneži jebete folk u glavo
aloo ??

Majoo pravi ...

hihi to je moja nina...
ka skos neki anonimneži jebete folk u glavo
bravo
hahahahaha


ja sam res dejte nehite no

Levak33 pravi ...

...mater ste glupi durgo leto pa nebo NČ za vas.....sam za mene...pa mogoč še za enga...xd...

_brina_ pravi ...

ka tist en sm pa jst ne?hehe=P

Majoo pravi ...

ne jst =P

ninchiika pravi ...

NE JST =P

Anonimni pravi ...

kjer se prepirajo 3 4 dobiček ima

Anonimni pravi ...

to je nejko