CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota, 26. julij 2008

HAPPY BIRTHDAY

moja NINA mela rojstn dan na morju.
pa čeprov sm ti že čestitala ti zdj še 1x.
s tem pa dajem prložnost tt tistiim ki so ji Pozabli!!a ne?
*_ltm_*4ever


22 komentarji:

Anonimni pravi ...

joj brinc hvala!!!

_brina_ pravi ...

ja nzk!!!

@nžeko pravi ...

vse naj naj (mene ni blo (na morju))

Anonimni pravi ...

hvala

Anonimni pravi ...

nzk ( si se mela fajn na morju ??)brina plis dej to preverjanje z besedo dol

_brina_ pravi ...

js bom dala to dol če bo men tak pasalo=)
ok?

Anonimni pravi ...

gou brina!!

Sandra pravi ...

preverjanje z besedo je z namenom gor ;)

_brina_ pravi ...

točn tak sandra!

Anonimni pravi ...

ja točn tak sndra sej maš prou sm prosu sm te lahk bi rekla npr. ok ne bi al pa neznam vem da je z razlogom sm vcasih je prou tecno in to sama ves

_brina_ pravi ...

js nism rekla da ne znam ampak da ne bom!

Anonimni pravi ...

aha sm mislu ah nč lpga kužka maš mislim psico ka je vlka

Sandra pravi ...

Jp
aja drugač je preverjanje zato da boti ne pošilajo nekih reklam in na tvoj komp prenašajo piškotke. takda ja.

Anonimni pravi ...

aha ja hvala sandra ves tega pa nism vedu zdaj o moj umski zaklad se vecji hec xD

Anonimni pravi ...

IDIOT!

Anonimni pravi ...

tis pa se vecji

aFnA =P pravi ...

vse naj naj!!!NiNa

Anonimni pravi ...

tnx

Majoo pravi ...

hey ninchek no jst ti i guess že ufff 10 al 15 čestitam...happy b-day...luw ya* <3

Anonimni pravi ...

ja thanks =P
<3

ninchiika pravi ...

cool muske, D-BEST !!
heh

_brina_ pravi ...

hwala<3