CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sreda, 2. julij 2008

BONITA JE NARDILA B-BH



mal z zamudo pišem to objavo, ampak dobr.no kot ste prebral v naslovu je moja bonitka nardila b-bh.
........tuki je bonita še mal mokra ker sm jo skopala da bo bla lepa za izpit...................

.................bonita pozira in pozira in..............................

.........dve skupinske fotke........
.......bonita zlo rada pozira-spet......





18 komentarji:

ninchiika pravi ...

čestitam bonitki in teb brina, k si jo naučila ;)
zdj si pa nj straškica misli ka si če.(ona že ve)

_brina_ pravi ...

ja hwala ninchek<3

Anonimni pravi ...

zelo lep pes

Anonimni pravi ...

aha, pogruntala sm da lohk sam tak pišem komentarje.
nina

_brina_ pravi ...

no, lepo ninček.

Anonimni pravi ...

jp ;)

aFnA =P pravi ...

aja no pol si ti to ninči!
da ni spet kak anonimni ja čestitke tebi brina pa boniti dej poljubček namesto mene(ji čestitam)

_brina_ pravi ...

ja hwala etika!

maša pravi ...

maš pa fulfulful lepega pesa.ka to je samojed a ne?

Anonimni pravi ...

ja eti to sm jst NINA.
8.a .... emšo pa nwm (heh)

_brina_ pravi ...

jp; to je samojed
tnx

_brina_ pravi ...

nina sj ti ni treba napisat emšota tak ko ga je oršanič=)
**čaw**

@nžeko pravi ...

čestitam boniti zlo lep pes in vso sreco se naprej

fsm bok ;)

_brina_ pravi ...

tnx=P

aFnA =P pravi ...

ja nina ni treba (sam preverjam)XD

Anonimni pravi ...

ja ko bi nina vsaj vedla ka so to psi pa, pa kuk dela je z njimi

brini pa bonitki pa prov prvoščim in čestitam da sta nardile ta bbh al ka že je

Anonimni pravi ...

ej ti neki anonimni....jst čist vem kok je dela s psmi. tak da sam šuti !!!

_brina_ pravi ...

hwala=)