CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sreda, 18. junij 2008

^˘˘GIMNASTIKA~~~ˇˇˇ^


dans smo mel zaklučni nastop pr gimnastiki.:D punce smo se predstavle na vseh orodjih, najbulš je blo ko smo delal premete neprej pa nazaj.nina,eti,karin pa js smo nastople tt z unimi trakci pr ritmični gimnastiki=)blo je fuul dobr in tistim ki jih ni blo je lahko fejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjst žal###
<3

56 komentarji:

Majoo pravi ...

ti mene zajebavas mal?**

hm...skoda da me ni blo...

_brina_ pravi ...

mogoč pa res mal...sam je blo res full dobr!!!!!!!!!!^˘^˘

ninchiika pravi ...

mhm maja res ne veš ka vse si zamudla.piknik, čateške, gimnastika.... uglavnem blo je FULLL FAJN. aha brina pa jst smo na dvovišinski bradli same nardile vajo, tako ko so mele karin pa te. aha pa nastop na BMM je tt fulll dobr ratu, pa obleka je FEJSt DOBRA, pa vse zahvale sari ;)

_brina_ pravi ...

<3haha<3

aFnA =P pravi ...

heh..maja nč skrbet

_brina_ pravi ...

mene bi pa vseen fuuul skrbelo na majinem mestu eti

..
__

aFnA =P pravi ...

tečka

_brina_ pravi ...

ja eti, tt taki mormo živet.<3

Majoo pravi ...

hehehehhhe^^
sej je ok...sem preživela*

_brina_ pravi ...

no dobro, da si preživela. me je že skrbelo.<3

aFnA =P pravi ...

ej to je nekdo namesto mene napisu sorri brina ..če mi je nekdo udro

_brina_ pravi ...

ka to?- tečka?
sej so maja pa nina rekle da njim tt vdirajo.

aFnA =P pravi ...

ja jst sm zdej zbrisala blog pa geslo takda mam vse novo ..čeprov mi je žal!ja pa ne sam tečka ..tut detičke je napisano da je lep..češ kao da sm jst to napisala..DD!
pa šetinci kao da ni pameten pa take..da popizdiš ..ej prase/prasica kdo je to naredu/nardila!!!!!!!!

_brina_ pravi ...

HEH=)

ninchiika pravi ...

heh brina kera fotka =P

ninchiika pravi ...

hjoj maje pa ni gor ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hec hec ;)

_brina_ pravi ...

ja nina;pa sj dobr zgledaš!

_brina_ pravi ...

pa glede maje;sej jsi je sama kriva d je ni blo;hehehehe

Anonimni pravi ...

ej,ti si mi pa znana.dj prosm povej alenu da js nism v njega ampak sm rekla sam da je luštn.
pa tut nwm zaka me je blokiru!!

Anonimni pravi ...

jebi se sara

_brina_ pravi ...

ok mu bom povedala, sam js pa res nwm kdo si ti.

ninchiika pravi ...

pa ka tle skos neki anonimni al z imeni težite. dj puste ljudi prmir.




p.s.:aha alen, kdu pa je sara ?

Anonimni pravi ...

sej vem alen da si to ti!"jebi se sara"

Anonimni pravi ...

drgač pa sploh ne vem zaka si tak do mene!

_brina_ pravi ...

pa kdo si tiiiiiiiiiiiiiiiii?

ninchiika pravi ...

s kot pa si?????

ninchiika pravi ...

novo ozadje ?
full dobro ;)

_brina_ pravi ...

hwala<3

Veronika pravi ...

no fajn da ste se mele...no zdei pa morm it
papa

_brina_ pravi ...

o veronika,lepo d spet pišeš komentarje.
papa

Anonimni pravi ...

dobr blog

_brina_ pravi ...

hwala

Anonimni pravi ...

ja zdej bom biu pa tist anonimni jst ne lej če bi ti jst kej hotu povedat se ne bi skrivu za aninimnim

_brina_ pravi ...

sam alen, kdu pa je ta sara?

maša pravi ...

iiiiiiiii.bok brina,a se me še spomneš?a ti tud treniraš gimnastiko?tega pa nism vedla.js tud.ka ritmično al športno?'?
papa, se vidmo kej?!!!

_brina_ pravi ...

oo maša.me se pa že ful dolg nismo vidle.ja bomo pršli kej k vam letos.ja, pa js treniram športno gimnastiko, ka pa ti?

maša pravi ...

a jst pa ritmiko.

maša pravi ...

najprej sm športno pol pa so mi rekli da bi blo bulš če bi ritmično,ker mi gr bulš.

_brina_ pravi ...

aha,sam pr nas v brescih pa itq ne morš trenirat sam ritmiko ker tega pač ni.mi mamo sam športno gimnastiko.
^^čawˇˇ

Sandra pravi ...

Ahahaha pol ko sm vidla to sliko sm sanjala tebe u tem dresku (al ka je pač) da me učiš premete xD

_brina_ pravi ...

hehe,sam je res hecno!!!!=)

@nžeko pravi ...

oooooo lepo sklepam da se mate dobr pr gimnastiki .pridem tutu jst (hec haha)

fsm bok ;)

_brina_ pravi ...

sam dobr da je hec:P
fsm

ninchiika pravi ...

res dobr, da je hec ;)

@nžeko pravi ...

uf mislte da bi sou?? nikollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll(razen ce bi bla kaka dobra punca) ze dost da sm bil enkrat na plesnih

Anonimni pravi ...

hehe

_brina_ pravi ...

dobr da nikollllllll!

Anonimni pravi ...

jadne ste vse skup

Anonimni pravi ...

ja in ti poleg

_brina_ pravi ...

točn tak=)

Anonimni pravi ...

heh

_brina_ pravi ...

XD=)

Sandra pravi ...

ajde gremo se ment :P

_brina_ pravi ...

po msnju?

_brina_ pravi ...

ja itq:D

_brina_ pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.