CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota, 14. junij 2008

MAD MONEY




dans ob pol devetih smo šle maja pa jst v kino gledat MAD MONEY.bil je ful dobr film, ko so tri ženske kradle dnar.najbulš je blo pa to da smo bli v kinu sam štirje-midve z majo pa dva starčka!pa še dve slikce<3

10 komentarji:

aFnA =P pravi ...

heh to je pa res ko ste se lahko pogovarjale in smejale in ves glas( :) heh)
jst pa žal nism mogla pridt!!
čawči

_brina_ pravi ...

pa drugič<3

aFnA =P pravi ...

ja

_brina_ pravi ...

SJ BO ŠE PRILOŽNOSTI""ˇˇ

ninchiika pravi ...

aha mene pa ni blo ;)

_brina_ pravi ...

pa drugičˇ^˘

melika pravi ...

ja ampak je moglo bit res fajn ko ste ble tak same...js sem šla tak gledat eno grozlivko pa sem bla sama pa še en člouk pa sem bla čist posrana...js sem pa ta film gledla doma k sem si ga z interneta potegnla...no ok bye

_brina_ pravi ...

sam dva sta bla v kinu?ka si sigurna da sta gledala film meli?ne,ne sj je hec.zajebavam.=)pa poklič kej med počitncami#^^ˇ
ˇ˝˝¸

@nžeko pravi ...

lepo da ste se zuabavale ta film pa je itq dobr

fsm bok ;)

_brina_ pravi ...

ja,sj je res