CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 12. junij 2008

PIERCING


OJLA!

tuki mate rezultate ankete za piercing.

večina vas je glasovala za DA - 58 (69%)

neki vas je blo pa za NE - 26 (30%)

ČAW

15 komentarji:

kukhfd pravi ...

ka (wtf)!
če nam pač pirsing ni všeč nam pač ni!

tvoj problem če si ga češ nekam ftaknt!!

_brina_ pravi ...

joj no;sj se ni treba tak bunt:D

eva. pravi ...

Eno vprašanje.

Zaka pa "WTF"?

Jst sem glasovala za "NE" in sem na to ponosna. Men se zdi, da si v OŠ še malo premala za pirsing. :)

_brina_ pravi ...

sej nism rekla da bi ga že zdj mela.pač mi je všeč .in to je sam moj problem,
sicr je pa to moj blog in lahko pišem ka čem.

_brina_ pravi ...

pa da bote bulš vole sm zbrisala wtf:(

Sarchy pravi ...

ja nerabte se bunt, ker je to čist po njeni volji...
sej je tut men všeč pač na nekaterih mestih, ni pa važno če se drugi ne strinjajo s tem da ma nekdo piercing...

tko da nehte ji solit pamet...

:) by for now

_brina_ pravi ...

točn tak sara!<3

aFnA =P pravi ...

ja dej če se ti neda brat pa tak pol ne ber pa take nesramne komentarje drž za sebe !!je jasno??
bulš da je!!
čawči
(jst sm dala za DA_KER MI JE TO PAČ LEPO)
pa me baš boli če se strinjaš al pa ne!!

_brina_ pravi ...

uuu eti, smo pa hudi;)

Sarchy pravi ...

ja eti prav maš

koga kurca nas zanima če ti ni piercing všeč, pa nehi s takimi...

in ti EVA če si na to ponosna pol ne rabiš tvoje bedaste in nagnusne trenutke delit z nami...

hvala ker si si lahko prebrala moje cool sporočilo (hahahahahahahahaha)

byby vsem

BRINCHY in ETI pa by for now

_brina_ pravi ...

XD=)

eva. pravi ...

Joj.

Sam rekla sem. Tak ko mte ve pravico do izražanja svojega mnenja mam tut jst.

ninchiika pravi ...

itq ne bomo več dolgo u osnovni. še eno leto pa .. papa

_brina_ pravi ...

ja ja sj je ok.

_brina_ pravi ...

jp ninč,kumi čakam!!!